Geschillencommissie

De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (kinderen van 4-12 jaar) in kindercentra.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang? 

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

Uitvoering van de overeenkomst
Verandering van de overeenkomst
Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
Kwaliteit van de opvang
Kosten van de opvang
Opvangtijden

Meer informatie

De brochure 'Hoe werkt de Geschillencommissie Kinderopvang?’. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van het behandelen van uw klacht.

De brochure over de verkorte procedure bij de Geschillencommissie Kinderopvang
Het reglement van de Geschillencommissie Kinderopvang
De procedure van De Geschillencommissie

Uw klacht indienen

Wanneer u uw klacht digitaal bij ons indient, dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op de onderstaande groene knop. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download het formulier en stuur dit per post naar ons toe.

Klachtenvrijbrief 2016